Friday, April 17, 2009

Kaka : Moh Ke Milan Gerrard

Masa untuk berubah kerana sudah ramai pemain yang berada di penghujung kontrak masing-masing. Jika diberi pilihan, saya pasti akan mengambil pemain seperti Gerrard yang serba lengkap untuk pasukan AC Milan. Beliau cukup sesuai dengan sistem pasukan ini dan pasti akan menjadi salah satu tonggak pasukan.

Satu pujian daripada pemain ternama AC Milan, Kaka kepada Kapitan Liverpool, Steven Gerrard. Juga sebagai umpan untuk menarik perhatian Gerrard kepada AC Milan. Kepada Kaka, anda boleh lupakan hasrat tersebut. Real Madrid dan Chelsea masing-masing telah tersungkur dalam usaha untuk memancing Kapten Liverpool ini. Biasalah menjadi lumrah, kalau pemain terbaik, sudah pasti banyak gergasi yang mencuba nasib dengan Gerrard tanpa mengambilkira kesetiaan beliau kepada Liverpool. Buktinya, beliau sambung kontrak lagi dengan Liverpool hingga 2013.

Bagi saya, bukan Gerrard yang sepatutnya ke AC Milan tetapi Kaka yang sepatutnya ke Liverpool. Sesuatu yang tidak mustahil bukan? Bayangkan gandingan Gerrard – Torres – Kaka. Belum cuba belum tahu.


YNWA

3 comments:

ateng said...

perghh..kalu gerrard-kaka-torres..mmg terbaik la..

beemer said...

mmg mantap ...
tapi kena tunggu tok arab kuwait beli dr amerika 2 ekor tu la .. hehe ..

Firol said...

setuju ayat last..patut kaka ke Liverpool....hushhhh....memang best tu...

amerka beruk letak harga melampau, tok arab dgr2 tgh runding lagi..