Sunday, June 14, 2009

Torres : Ada Yang Bermimpi Di Siang Hari!

Berita perpindahan paling merepek untuk musim perpindahan 09/10. Sila baca petikan di bawah dan ketawa sekuat yang mungkin rakan-rakan sekalian. Duit bukan masalahnya sekarang kerana pemilik Amerika Liverpool hampir berjaya untuk mendapatkan pembiayaan semula pinjaman mereka, tapi untuk menjual Torres kepada musuh paling ketat di Liga Perdana Inggeris? Rafa pasti berfikir 10 juta kali untuk bebuat sedemikian. Torres pula pasti tidak akan berpindah kelab lebih-lebih lagi ke kelab musuh paling ketat. Ianya seolah-olah Torres bertukar kelab dari Atletico ke Real di Sepanyol dan beliau pasti tidak mahu keadaan sedemikian berlaku. 40 juta pound untuk Torres? Mintak maaf, aset berharga Liverpool ini yang pasti akan menjaringkan jumlah jaringan dua angka untuk Liverpool pada setiap musim terlalu bernilai untuk kelab. Saya tidak akan meletakkan sebarang harga buat Torres kerana saya pasti beliau bernilai lebih daripada pemain yang baru mereka jual ke Real Madrid. Dan kami semua masih ingat dengan apa yang telah berlaku dengan Gabriel Heinze dahulu. Petikan di bawah adalah dari esnpstar.com :

Manchester United are said to be readying a 40 million pound bid for Liverpool's Fernando Torres.

The Sunday Express claims that the Red Devils are planning an audacious swoop for the former Atletico Madrid striker as a replacement for Cristiano Ronaldo.

While it may seem impossible that Liverpool will sell their prized asset to their biggest rival, Sir Alex Ferguson believes the mammoth bid could prove too tempting for Rafa Benitez's side.

United have also been linked with Lyon's Karim Benzema, Barcelona's Samuel Eto'o, Bayern Munich's Franck Ribery, Valencia's David Silva and Wigan's Antonio Valencia.

It will be a tough challenge trying to replace CR7 at Old Trafford but a shock move for Torres could very well nullify their huge loss this week.


YNWA

4 comments:

HeLL69 said...

adoiiiiiiiiiii jgn nak berangan lah MU.... shit on u MU...hahaha

beemer said...

40 juta pound?
satu penghinaan buat Torres ...
darab dua dgn rega ronaldo pong lom tentu leh jual ... Torres terlalu berharga buat liverpool!!!!

Firol said...

40 juta...fergie sila ke kedai cermin mata dengan nilai tersebut...power kanta anda dah teruk sangat tu

Anonymous said...

40 juta pound 2 utk kaki kanan torres jela....
old scums 2 dh nyanyok...
same dgn repoter2 kt UK sane 2....
cm haram....


afiq_trulyREDZ

YNWA